Työhyvinvointi järjestöissä -seminaari 15.4.

25.3.2019

Järjestötyö voi olla kuormittavaa mm. työsuhteiden määräaikaisuuden ja vaativan asiakaskohtaamistyön luonteen vuoksi. Järjestöjen henkilöstö ja järjestöjen oma kehittyminen tarvitsevat vertaistukea ja keskinäistä vahvaa verkostoitumista.

Työhyvinvointi järjestöissä -seminaarissa 15.4. klo 12-15 pohditaan millä tavoin työhyvinvointia voidaan vahvistaa Arttelin jäsenjärjestöjen ja kumppanuustalossa toimivien järjestöjen yhteistyöllä. Seminaarin tuloksena syntyy yhteinen ymmärrys järjestöjen tarpeista, jonka jälkeen kartoitamme mahdollisia rahoituksia työhyvinvointia lisäävälle hankkeelle.

Seminaari on tarkoitettu Arttelin jäsenjärjestöjen ja kumppanuustalon järjestöjen toimijoille. Seminaari järjestetään Arttelin Monitoimitila Pohjassa. Ilmoittautumiset 10.4. mennessä täällä.

Seminaarin vetäjinä ja ideanikkareina toimivat Elina Akola (Coach, aikuispedagogi, FM, HSP – Suomen erityisherkät ry:n puheenjohtaja) sekä luennoitsija Elisa Nissinen (Coach, työyhteisökouluttaja, Mindfulness -ohjaaja).