Arttelin uudet työntekijät valittu

26.3.2019

Artteli-kumppanuusyhdistys on saanut uusia kasvoja työtiimiinsä. Avoimessa haussa olleisiin talo- ja markkinointivastaavan sekä kansalaistoiminnan koordinaattorin työtehtäviin haki yhteensä 80 henkilöä.

Laura Annala on valittu Artteli-kumppanuusyhdistyksen talo- ja markkinointivastaavaksi 15.3. alkaen. Hänen työnkuvaansa kuuluu kumppanuustalon asiakaspalvelun ja toiminnan kehittäminen, tapahtumien koordinointi ja markkinointitehtävät. Laura on valmistunut Jyväskylän yliopistosta filosofian maisteriksi opiskeltuaan puheviestintää eli vuorovaikutuksen tutkimusta. Hän on työskennellyt muun muassa nuorten ja nuorten aikuisten kohtaamispaikan vastuuohjaajana ja kulttuuripalveluiden parissa. Yhteisöllisyyden kehittäminen ja vahvistaminen, yksilöllisyyden vahvistaminen osana yhteisöä sekä kohtaamisen ja osallisuuden mahdollistaminen ovat asioita, joiden puolesta Laura haluaa tehdä työtä. Vapaa-aikanaan hän harrastaa improvisaatioteatteria, runojen kirjoittamista ja kuvataiteilua.

Riitta Kurki valittiin kansalaistoiminnan koordinaattorin tehtävään 1.4. alkaen. Hänen työnkuvaansa kuuluu Pirkanmaan oman Toimeksi.fi -alustan käyttöönotto ja kehittäminen sekä kansalaistoiminnan tukeminen ja kehittäminen järjestöyhteistyöllä. Riitta on valmistunut tradenomiksi Tampereen ammattikorkeakoulusta ja opiskellut lisäksi mainontaa ja nuorisotyötä. Hän on työskennellyt järjestömaailmassa mm. viestinnän ja vapaaehtoistoiminnan tehtävissä. Riitalle tärkeää työssä on uuden suunnittelu, ideointi ja muiden innostaminen. Vapaa-aikaansa Riitta viettää piirtämällä, valokuvaamalla ja joogaamalla.

Laura ja Riitta täydentävät Arttelin työporukkaa, johon kuuluvat Järjestö 2.0 -hankkeen projektipäällikkö Tomi Kuhanen ja toiminnanjohtaja Nina Lindberg. Lisäksi Arttelin infon tehotiimiin kuuluvat Elina Salmi ja harjoittelijat Miia, RikuAnette ja Miia.