Kaikille avoin yhteisötila KUULU avautuu Arttelissa

16.4.2019

Tampere 17.4.2019

Kaikille avoin yhteisötila avautuu Tampereen Tammelassa

Kumppanuustalo Arttelissa vietetään iloisia hetkiä, kun koko kansalle tarkoitettu avoin yhteisötila KUULU viettää avajaisiaan keskiviikkona 8.5. KUULU on yhteisöille ja kaupunkilaisille tarkoitettu vapaa tila, jossa voi maksutta järjestää kaikille avointa ja ilmaista toimintaa.

Yhteisötila Kuulu sijaitsee Tampereen Tammelassa, Arttelin pohjakerroksessa, osoitteessa Salhojankatu 42.

Kaivattua lisätilaa kaupunkilaisille

“Tampereella on huutava pula kaikille avoimista ja epäkaupallisista tiloista. Haluamme olla mukana kehittämässä kaupunkikulttuuria avoimemmaksi kasvavassa kaupungissamme. KUULU on tila, jonne jokainen kaupunkilainen, uusi tai vanha, voi astua helposti sisään ja tavata muita.“ Arttelin Nina Lindberg kertoo.

Yhteisötila KUULUssa voi oleskella vapaasti arkisin klo 13-19, minkä aikana erilaiset yhteisöt voivat järjestää tilassa toimintaa.

KUULUn voi varata omaa toimintaa tai tapahtumaa varten. Tilaa varattaessa pitää muistaa, että tapahtuman ja toiminnan on oltava kaikille avointa, maksutonta, sekä uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutumatonta. Varaajien on oltava voittoa tavoittelemattomia toimijoita.

Artteli ylläpitää avointa tilaa yhdistyksille, kaveriporukoille ja kaupunkiaktivisteille Veikkauksen tuen avulla.

Kuulun avajaiset tulossa!

Yhteisötila KUULUn avajaisia vietetään keskiviikkona 8.5. klo 17-19. Avajaisissa yhteistä alkua siivittämässä musiikkia ja puheita; musiikista vastaa Huojuva Komppi, yhteisöllisyyttä ja kansankulttuuria tapahtumassa avaa muusikko, taiteilija ja kansalaisaktiivi Maria Mattila.

Tervetuloa!

Kuulun sivut löydät osoitteesta: https://www.artteli-ry.fi/kuulu/

Lisätietoa ja varaukset: Talo- ja markkinointivastaava Laura Annala, p. 050 447 1030, laura.annala@artteli-ry.fi

www.artteli-ry.fi | @kumppanuustaloartteli