Yhteisösauna

Aika: 18.4.2019 klo 15:00
Paikka: Kumppanuustalo Artteli, Takkatila Saapas, 5 krs.

Kaikille avoin Yhteisösauna kutsuu sinut lauteilleen

Kasvava kaupunkimme tarvitsee enemmän maksuttomia ja epäkaupallisia kohtaamisen paikkoja. Haluamme Yhteisösaunan toiminnalla vähentää kaupunkilaisten yksinäisyyttä ja lisätä heidän hyvinvointiaan.

Yhteisösauna on ensisijaisesti tarkoitettu kaikille, joilla ei ole omaa saunaa tai mahdollisuutta käydä maksullisissa saunoissa. Mutta sauna on avoin myös kaikille seuraa kaipaaville. Yhteisösauna ja sen takkatila ovat kaikkien yhteinen ”saunaolohuone”, joka tuo eri taustaiset ja ikäiset ihmiset yhteen.

Tilassa mahdollisuus pelailla lautapelejä, tutustua eri järjestöjen toimintaan ja löytää tukea hankaliin elämäntilanteisiin. Yhteisösaunan kävijät voivat itse kehittää saunan yhteydessä järjestettävää toimintaa. Saunojat voivat käyttää myös Arttelin kuntosalia ilmaiseksi.

Tule testaamaan Yhteisösaunaa!

Arttelin jäsenyhteisöt ovat lähteneet mukaan kehittämään Yhteisösaunan toimintaa vastaamalla kevään Yhteisösaunan ylläpidosta. Yhteisösauna on avoinna seuraavina ajankohtina:

to 4.4. klo 15-19, saunottajana toimii Ysti ry:n Tapaamispaikka Täkyn porukka
to 18.4. klo 15-19, saunottajana toimii Tampereen Elokolon ja Mielikahvila-hankkeen porukka
to 16.5. klo 15-19, saunottajana toimii Tampereen Elokolon ja Mielikahvila-hankkeen porukka

Lisätietoa:

Yhteisösauna on myös Facebookissa! Käy tykkäämässä sivusta ja kutsu kaverisikin mukaan.

Arttelin saunatilat ovat Yhteisösaunan toiminnan lisäksi varattavissa erilaisille yhteisöille. Lue lisää saunatiloista.