Tue toimintaamme

Artteli-kumppanuusyhdistyksen tavoitteena on edistää eri tahojen yhteistyöllä jokaisen ihmisen oikeutta hyvinvointiin ja osallisuuteen. Tampereen Tammelassa sijaitsevan kumppanuustalomme ovet ovat auki jokaiselle ja tavoitteemme on, että jokainen löytää kumppanuustalosta tai kumppaniemme toiminnasta apua tai tukea hankalissakin elämäntilanteissa.

Jotta voimme vastata kumppanuustalon kävijöiden toiveisiin aiempaa paremmin, haluamme lisätä kumppanuustaloon uutta kaikille avointa ja maksutonta toimintaa. Tukemalla toimintaamme, olet mukanamme vähentämässä yksinäisyyttä ja lisäämässä ihan jokaisen mahdollisuutta löytää ilmaista ja mielekästä tekemistä Tampereen sydämestä.

Voit lahjoittaa haluamasi summan lahjoitustilille:
Artteli-kumppanuusyhdistys ry
FI85 5730 0820 5985 44
OKOYFIHH

Tällä hetkellä kehitämme ja koordinoimme seuraavanlaista toimintaa:

Yhteisösauna

Mikä torjuisikaan paremmin yksinäisyyttä kuin yhteinen saunahetki? Kehitämme järjestökumppaniemme kanssa täysin uudenlaista kohtaamispaikkatoimintaa, jonka sydämessä on kaikkien yhteinen yhteisösauna. Keräämme varoja yhteisösaunan vuokraan ja ylläpitoon sekä hygieniatarvikkeisiin.

Yhteisösauna on valittu mukaan Tampereen pormestarin joukkorahoituskokeiluun ja kuka tahansa voi ryhtyä saunan rahoittajaksi. Lue lisää Yhteisösauna-kampanjasta Mesenaatti.me -sivustolta ja ryhdy rahoittamaan yksinäisyyttä vähentävää toimintaa! Mikäli haluat rahoittaa saunan toimintaa organisaatiosi nimissä, lue ohjeet sivuiltamme.

Yhteisötila Kuulu

Kehitämme Artteliin parhaillaan kaikille avointa ja maksutonta tilaa, jossa järjestöt, opiskelijat, kansalaiset - ketkä vain - voivat kehittää uutta toimintaa, johon kuka tahansa voi liittyä mukaan. Kuulu on käyttäjilleen maksuton, mikäli toiminta on kaikille avointa ja maksutonta. Kuulua remontoidaan huhtikuun ensimmäisellä viikolla.

Kuulun tarkoituksena on toimia alustana järjestöjen ja neljännen sektorin toiminnalle ja kokeilualustana opiskelijoille. Kerättyjä varoja käytetään Kuulun remontoimiseen, kehittämiseen ja harrastusvälineiden hankkimiseen. Tällä hetkellä tilassa toimii TAMKin sosionomiopiskelijoiden Meidän olkkari -toiminta, johon kuka tahansa voi tulla viettämään aikaansa.

Tapahtumat

Artteli koordinoi vuosittain erilaisia maksuttomia ja kaikille avoimia tapahtumia. Tapahtumien kautta on tarkoitus mahdollistaa ihan jokaiselle pääsy kulttuurin, hyvinvoinnin ja liikunnan äärelle ja vähentää yksinäisyyttä. Vuosittain järjestämme seuraavia tapahtumia: Yksinäisyyden vastainen Enemmän yhdessä -tapahtuma 14.2., hyvinvointia lisäävä Voi hyvin -päivä  toukokuussa, Artteli goes ART Tapahtumien yönä sekä Asunnottomien yö 17.10.

Rahankeräyslupa

Rahankeräysluvan numero
RA/2019/9

Rahankeräysluvan myöntäjä ja myöntämisajankohta
Sisä-Suomen poliisilaitos 07.01.2019

Rahankeräysluvan saaja
Artteli-kumppanuusyhdistys ry

Toimeenpanoaika ja -alue
Lupa on voimassa 1.2.2019-31.1.2020 Pirkanmaalla.

Kerättävien varojen käyttötarkoitus
Kerättävillä varoilla ylläpidetään kaikille avointa kohtaamispaikkaa ja mahdollistetaan erilaista toimintaa kohtaamispaikalla, tuetaan yhdistysten välistä yhteistyötä sekä järjestötalon toimintaa. Lisäksi varoja käytetään kaikille avointen ja ilmaisten tapahtumien toteuttamiseen.

Rahankeräystili
Osuuspankki, FI85 5730 0820 5985 44, OKOYFIHH