Rahoita Yhteisösaunaa

Yhteisösaunan rahoittajaksi?

Yhdistysmaailmassakaan kaikki ei toimi vain vapaaehtoisten voimin. Tarvitsemme  toiminnan rahoittamiseen apua. Tästä syystä haemme rahoitusta Yhteisösaunalle Mesenaatti.me -palvelussa. Tampereen kaupunki on sitoutunut rahoittamaan kampanjaa 40 prosentilla, mikäli saamme Yhteisösaunalle 60 prosentin rahoituksen minimitavoitteestamme.

Rahoituksella katetaan saunan vuokra, saunamestarin palkkio, puhtaanapito sekä saunatarvikkeiden ja alkoholittomien virvokkeiden hankinta:

• 4000 eurolla voimme pitää Yhteisösaunan avoinna kerran kuukaudessa vuoden ajan
  • 8000 eurolla voimme pitää Yhteisösaunan avoinna kaksi kertaa kuukaudessa vuoden ajan
  • 20 000 eurolla voimme pitää Yhteisösaunan avoinna kerran viikossa yhden vuoden ajan

Haluaako organisaatiosi rahoittaa Yhteisösaunaa?

Mesenaatti.me -palvelun kautta voit rahoittaa Yhteisösaunan toimintaa valitsemallasi summalla. Voit rahoittaa saunan toimintaa myös organisaatiosi nimissä - se onnistuu kahdella tavalla:

Tapa 1: pankkikortilla maksaminen

1. Valittuanne sopivan vastikkeen, merkitkää kohtaan "Lisätietoja (esim. tiedot organisaatiosta)" -kohtaan rahoituksen antajan nimi (eli yhdistyksen/yrityksen nimi).

2. Valitkaa organisaatiostanne yksi henkilö, jonka tiedot lisäätte kohtaan, jossa kysytään nimeä ja syntymäaikaa.

3. Maksaminen voi tapahtua organisaation luottokortilla.

Tapa 2: laskulla maksaminen

1. Ilmoittakaa Arttelin Nina Lindbergille mikäli haluatte rahoittaa kampanjaa, mutta haluatte laskun.

2. Ilmoitettuanne Ninalle ja valittuanne sopivan vastikkeen Mesenaatti-sivuilta, täyttäkää lomake sivuilla. Saatte laskun jälkikäteen mikäli kampanja toteutuu.